Gårdagens novell

( 16:26 )

Har sovit. Tills för 1 timme sedan ungefär.
Faktiskt så har jag vart uppe eftersom vi skulle sola, men molnigt.
Så låg kvar på soffan & såg One Tree Hill istället tills jag somnade ..

Bra jobbat Emilié. Är jag nånsin pigg?

Vart en riktigt trevlig dag igår! Mötte upp Kaii för en sallad & en flaska rosé
U Bistro i Ballutta Bay. Vi hade som vanligt massor att prata om eftersom
vi ses på tok för sällan. Ändring på det. Sen joinade Lisa en sväng också!
En promenix tillbaka till Sliema, satte oss & drack ytterligare en flaska
(fast en mycket mindre, sötare) vin tillsammans med Christina & Ann,
hann säga hej till Niclas & hans vän också som kom förbi innan vi drog iväg
på vår shoppingtur. Fick med mig 2 kjolar, en klänning, ett par short & ett linne.
Dessutom en söt skjorta & en slapp t-shirt (ny favorit, garanterat!).

Hem för iordningfix & trix, tog med mig lite vin & åkte över till Kaisa & Jonas.
Dom bor hur jättefint som helst! Stället fylldes på med flertalet trevliga människor,
vi grillade, drack, sjöng & blev fulla. Var tyvärr jävligt dålig med kameran, men
det var andra som var bättre så förhoppningsvis finns det bilder på annat håll.

Promenad ner till Juuls med massvis av gamla sommarlåtar & bus!
En stock blev en kuk som blev till en vagina. Vad sjutton var det Christina? c",)

Bort till Hugos för 2 drinkar & mer snicksnack med min lilla K, sa hej hej till folk &
fä, sedan kände jag mig trött & orkeslös & ensam så jag smet iväg hemåt. Skönt.

Sms:ade lite, blev glad & lite mer kär, värmde pizza i ugnen, hade sönder
en glasform, blev orolig att ugnen skulle sprängas i luften för att den inte var
ordentligt avstängd, ställde klockan så att jag skulle kunna kolla till den men
vaknade ändå inte av larmet. Haha! & här sitter jag ju livs levande, så inte hände
det något inte. Började se ett avsnitt, somnade. Återigen på soffan.

Nu ska jag gå iväg & handla så att jag får i mig lite mat. Får se vad jag hittar på ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback