Såklart jag gör

( 07:07 )

Sjävklart saknar jag dig Rambo! Mer än du kanske anar.

Nu sitter jag på jobbet & om mindre än 1 timme är månadens sista nattpass
avklarat. Det väntar 3 lediga dagar, sedan jobbar jag 8:00-16:00 på söndag.

När jag slutat ska jag hem & sova, sen får vi se vad det blir för väder ..
Kaiian ska ringa & väcka mig om det är soligt för dom ska till stranden. Ska jag
orka följa med - det är frågan? Lite sol på kroppen skulle absolut inte skada.
Vi får se helt enkelt. Annars ska jag i alla fall sova ett par timmar.

Matchen mellan Malta - Sverige sågs i Kappara på en dataskärm. Mysigt, men
lyckades självklart somna. Hur lätt är det egentligen när man ligger i en säng &
lampan är släckt, att hålla sig vaken? Inte speciellt lätt är min åsikt .. Men men.

Fick reda på att bästaste Therése kommer ner med Rebecka & Rosanna 4-8 nov!
Hur roligt ska inte det bli då? Dom ska bo hos mig & jag ser fram emot att träffa
småtjejerna (kan man fortfarande kalla dom små när dom har vuxit om mig ..?) som
bara den !! Så nu blir det snart 2 efterlängtade besök med jämna mellanrum -
kan inte bli mycket bättre. Det skulle väl vara om jag lyckas byta lite pass & vara
ledig då förstås, men det är svårt att reda ut än. Men det löser sig så småningom.

Inga mail, ingen rättning för tillfället. 30 minuter kvar. Ingen sol - mest bara moln.

Kommentarer
Postat av: Lenita

Din blogg är helt skum när jag går in på den :S Men nu när jag ska kommentera va den som vanligt iaf! :)

Haha jaa ;P Jaaa jag vill!! :D

Hur mår du? Puss

2009-09-10 @ 08:03:26
URL: http://lenitaw.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback