Pratar med Cam

( 20:14 )

Klev upp vid fem. Då regnade det. När jag skulle gå hade det slutat.
Tur att jag bestämde mig för att vänta med att tvätta. Det hade ju inte
torkat snabbt om jag hängt ut skiten i regnet ..

Nu sitter jag hemma hos grabbarna tillsammans med Tomas & Simon.
Dom kikar på Star Wars (vilket jag väl inte kan säga mig vara ett jättestort
fan av) medan jag sitter & spanar på nätet. Funderar på om jag kanske ska
gå hem & sova igen? Fast det verkar väl lite dumt. Ska dock upp vid 8:00
imorgon & dumpa hyran till hyresvärden som kommer förbi. Sen då?

Funderar på en promenad in till Sliema för lite eventuell shopping.

Annars är jag sjukt sugen på thai-käk! Saknar våra thai-måndagar hemma!

Wii, nu pratar jag med Camilla, Jocke & Tindra över Skype c",)

Jag kan se henne & höra hennes röst! Försöker få henne att ringa sin pappa
& gråta så att han ger henne en massa pengar så hon kan komma hit SNART !!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback