Nu: Torri Katur

( 20:03 )

Sitter uppe hos Tomas, Simon, KG & Eken. Fast KG är på jobbet.
Jenny & Elin är här på besök - mycket trevligt! Löning idag, utgång ikväll.
Fylleslag på Malta? Annars blir jag besviken.

Blev en promenad till banken i morse för att lösa in checken, sedan mötte jag
lite otippat Ek, Jenny & Elin som var på väg till Sliema. Var bara att följa med.
Promenad dit, lite span i affärerna, lunch på ett café, sedan tog vi bussen hem.
Kom hem, handlade en massa nödvändigt skit, såg lite Entourage, duschade &
gjorde mig i ordning tillsammans med Veronica Maggio på högsta volym
(på datorn, vilket man kanske inte kan säga är jättehögt i & för sig) ..

Nu ska jag dricka min svenska cider, lyssna på taggig musik & vänta in dom
andra som är på intåg. Tonight's gonna be a good night. Kan man alltid hoppas!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback