Bra dag

( 23:20 )

Det har varit en helt otroligt trevlig måndag!
Som startade med badet klockan 10:20. T.o.m. 15:00 fast jag egentligen

skulle ha slutat vid 13:00 -hade tänkt åka hem till min skönaste solstol på

verandan, men det gjorde inte så mycket .. Hoppas på sol imorgon med c",)


Kom hem, käkade lunch och sen tog jag Lilla Lila på axeln mot Simpa.

Där var han, hans käre bror, Rambo, Ollski. Lillebror & Patrik kom förbi,

snackades strunt, käkades glass (det stod jag för) och bara mystes i solen!


När vi skulle käka middag tog jag med mig allihopa hem så satt vi här en stund,

sen film (Son of Rambow -råbra!) hemma hos trilling. Och nu har jag precis gått
hem, slagit på min favoritfilm genom tiderna (överdriver som vanligt för jag har
rätt många favoritfilmer) MOULIN ROUGE! Måste nog överge datorn och kika nu.

Hoppas ni alla har haft en lika kulig dag som jag. Puss, puss // p.

.. "love is a many splendeur things,
love lift us up where we belong -all you need is love".


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback