Weekend

( 20:23 )

Fick en drop in igår, så 1,5 timme jobbade jag. Bättre än inget.
Hem på en gång, käkade middag -årets första grillning! Och drack lite vin.
Och lite Fishermans. Haha, jag och Marie rockade järnet (tills hon blev blek).
Det var jättetrevligt!! Massa sång, lite massage och snick-snack så det räckte
och blev över kan jag säga. Pratade med världens bästa Anneli en stund också
-saknar henne så himlarns mycket! Måste fanimej åka dit och hälsa på snart..

Tog en snabbdusch och åkte bort till en gammal bekant som hade lite kalas.
Då var klockan redan halv tre. Bra där. Kom hem någon gång runt fyra men
somnade inte förrän klockan sju på morgonen. Ännu bättre. 3 timmar sömn inatt
blev det, men det var det så värt. Upp vid tio, fortfarande full. Smartie Plumpski!

FÖRRESTEN! Raka ta-mig-tusan inte benen när du är dyng.. Det gör rätt ont.

Kom i alla fall in till jobbet i tid och jobbade mina 4 timmar. En kul men trött dag.
Man blir så glad av att vara där, alla är så trevliga och roliga! Slutade vid fem och
tog mig hem. Tess plockade upp mig i Stuvsta så åkte vi och solade en snabbis,
sen hem och käka bakis-pizza! Smarrigare än brö! Nu ska jag glo på TV. Pussen ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback