Utskälld

( 17:56 )

Fick precis en utskällning för att jag inte uppdaterat bloggen så
jag bestämde mig för att skriva några rader.. Om helgen kanske?

Fredagen är ju redan avklarad så nu väntar m.a.o. lördagens bravader!




Lördag, 14 mars. Bus & skitsnack hemma hos Pichard med honom och
Joakim. Sparken kommer förfölja dig för all framtid, moahaha.. Sen fick vi
skjuts hem, sprang in och bytte om och sen väntade frukost (klockan 15:00)
nere på Smörgåsboden. Så snart Lillebror var färdig med att tvätta sin bil
kom han och hämtade oss och körde oss hem till Tess (Sumpan) så hon
kunde hämta lite kläder och jag min bil. Sen tillbaka. Snabba bud!

Middag hemma hos mig med mamma och pappa. Sen var vi ju tvugna att
göra oss i ordning till Melodifestivalen! Men vilken jävla flopp.. Det är nästan
pinsamt. Anyways. Efter den (och massa bus med hundarna) skulle det
väljas kläder -vilket är ett helvete ibland! Men till slut så. En taxi hämtade upp
oss och körde till Grodan. Roliga citat som involverar "snälla" och "kroppslotion"
sagt med väldigt svenskt uttal kom att förgylla kvällen! Mötte Isa och hennes
vänner där inne. Drack varsin drink och snackade massa skit, sen gick vi vidare
och mötte upp Camilla, Tove & Empan för Soap! Riktigt kul ställe -alltid.

Grym musik, snygga människor och bra drag. Stannade där till halv två kanske,
då jag & Tess gick vidare till Ambassadeur. Vilket flyt vi hade denna kväll, ni anar
inte! Mötte upp Danni där, Paola och hennes vän en stund, sen kom tjejerna från
Soap också dit och dansade med oss! Inte alls lika taggade som i fredags, 
men det gick rätt så bra ändå (efter ett par skippers ..). Fötterna gjorde hemskt
ont. Vi bevittnade ett nästan-slagsmål och sen åkte vi hem. Till Kråkslottet.

Taxi-resorna denna kväll var fan inte att leka med! Vad händer egentligen? Rån!



Söndag, 15 mars. Vaknade efter mycket om och men.. Runt elva-rycket kanske.
Gjorde mig i ordning, gick ner till grannen min och sen hämtade vi upp Camilla
hos hennes syster och tog oss till Sumpan där vi käkade frukost (japp, 15:00).
Och sen blev det häng & mys i Therése lägenhet heela dagen med Donken-
middag, One Tree Hill, Gossip Girl, PRUTTEN (!!) och en massa, massa skratt!!



SAMMANFATTNING: Det har varit en rågrym helg -trots ont i diverse kroppsdelar
(knäet som jag lyckades ramla på i fredags och fossingarna som fick massa stryk).

Hoppas ni har spanat in bilderna på fejjan? Resten kommer upp här. Senare.. / p.

Kommentarer
Postat av: rambo

måste du skriva uppsats för de?



haha /R

2009-03-16 @ 21:46:19
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback