TGIF

( 11:28 )

Så var man 3 U2-biljetter rikare. Hoppade in i kön halv nio -var klar strax
efter tio. Jag, Tess och Millan blir det som åker! Sen ska Lenis också dit c",)

Har käkat frukost och rökt dagens första. Skulle inte jag sluta? Jo, men det gick
sådär med det.. En vacker dag -jag lovar! Ska strax ut med mams och hundarna
i solen. Sen måste det bli en sväng förbi solarieöarna. Och förhoppningsvis en
promenad med Camilla! Sen ikväll är det kalas-dags, äntligen..! Känns som det
var hundra år sen jag var ute. Hoppas på en riktigt spårad sådan. Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Ville bara önska dig en riktigt härlig fredag och en underbar helg! :D



Kram

/Linnéa

2009-03-13 @ 12:58:54
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack för att du ger mig lite ny energi, det är ni, mina läsare som får mig att inte tappa suget! :)



Ni är bäst!



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 14:39:54
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:39:08
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback