Soligt

( 12:57 )

Det finns så många bilder från helgen, men jag orkar inte
ta tag i dom just för tillfället, så bloggen får vänta en liten stund..

Idag är det sol! Det är sol som värmer som bara den, samtidigt som
det blåser vilket gör det lite kallt också. Det kan ju inte vara för bra heller.

Längtar som bara den till sommaren! Men först kommer ju trots allt våren
och den är inte helt fel den heller. Längtar till Malta. Men mest till alla dom
som är där. Tänkte på Tompa idag när det var så här härligt väder. Om han
hade varit hemma hade han och jag antagligen varit ute och gått en sväng!
Nu blev det en promenad med mamma, Cam, Jocke och hundarna istället.

Det var riktigt mysigt faktiskt! Även om jag hade för mycket kläder på mig.

Nu ska jag hitta på något annat än att sitta här tror jag.. Frågan är bara vad?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah absolut! Tror jag med! Ska ta ikapp detta efter midterms veckorna :D

Ser att du verkar haft en riktigt bra helg!! skööönt

2009-03-18 @ 23:23:18
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback