Shopping

( 21:20 )

Hejj allihopa ..

Jag är trött, trött, trött. Tröttare än brö' faktiskt.

Släpade med mig papsen till Vällingby City idag för att handla
födelsedagspresenter till mig! Hihi! Grymt köpcentrum by the way.
Hittade en underbart mjuk skinnjacka, tok-läckra heels, ett par jeans,
en söt klänning & en kjol. Helnöjd! Och vi klarade oss på cirkus 1 timme.

Lagade mat & käkade så fort vi kom hem. Nu sitter jag i soffan och myser lite.

Imorgon får vi se om det blir ytterligare en helg i Göteborg i sommar.. Med U2?!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Jaa hoppas vi alla får :D Då kan jag hänga med er sen för Hilda ska inte med ;)

Good luck ;)

2009-03-13 @ 08:51:21
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback