Mr Jones

( 23:43 )

Hej på er alla fina (men väldigt tysta) läsare!

Somnade i någorlunda tid igår (inatt) vilket innebar att jag var fit for fight
jobbet idag! Mellan 13:00-17:00 var jag där, hade rätt så okej bokat i alla fall.

Kom hem och åkte direkt till gula villan (Vedugnen) för söndagsmiddag med
familjen (minus bröderna förstås) och andra familjen -grannfamiljen.
Mysigt att sitta där och tjöta litegranna. Mest om vintern. Vad blir det egentligen?

Alla är eniga att vi vill åka till Thailand, men eftersom vi är så jäkla många kostar
det.. Ganska mycket. Ett jävla rån rent ut sagt! Men troligtvis löser det sig och så
åker vi dit ändå. Annars blir det någon annanstans. Vi ska i alla fall till sol, sand
och massa värme! Ser redan fram emot det, trots att det är många månader kvar.

Sen åkte jag hem och rockade loss lite på mitt rum! Jag undrar inte ens längre..
Jag bara vet att jag är störd. Det var i alla fall kul. Haha.. Sen bar det av till Jocke
och Camilla där det kikades på Beck och mystes en massa med gosigaste voffan.

En liten avstickare därifrån också för att få en hemskt jobbig sak ur världen.
Nu är den delvis ur världen i alla fall. Den jobbigaste biten. Känner mig ändå rätt
tuff som tog mod till mig -& gjorde det. Där får jag helt enkelt berömma mig själv!
BRA JOBBAT PLUMPIS! Tack så hemskt mycket, tack tack.. Nej, usch. Det sög.

Nu är det i alla fall strax dags att sova, men först lite musik-session med spotify.
Hoppas att ni har haft en rolig helg och är tok-taggade inför nästa party med mig!
För nästa helg är det faen dags igen. Nu har jag suttit hemma alldeles för mycket.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback