Monster

( 21:44 )

Ledig idag. Vilket innebar städdag. Kom på mig själv efter middagen
att jag inte ens borstat  tänderna. (Städat &) segat i soffan med Douglas.
Sen kom Therése hem från sitt jobbiga jobb och ännu jobbigare letande
i butiker borta på andra sidan jordklotet och då bar det ut på en promenad!

Med start nere på Godismonstret där vi plockade lite godis -färdkost är ett
måste. I alla fall idag. Så gick vi.. Och gick. Men vi kom inte så långt och det
gick inte alls speciellt fort. Vi kom i alla fall till Tomtbergahallen där vi snart
insåg att min lillebror haft träning, så vi letade upp hans bil (som vi hittade
efter mycket om & men), gömde oss bakom den och väntade. Och skrattade!

Hans lagkompisar och tränare måste ha trott att vi var dumma i huvudet,
men det är väl lika bra att dom får se vårat riktiga jag på en gång? Då kanske
dom kan förstå varför Dennis är som han är också. Till slut kom han i alla fall
och då fick han sig allt en chock. Tyvärr blev han inte så rädd när vi hoppade
upp och skrek, men kanske lite fundersam.. Vi fick skjuts hem. Skönt. Det var
ju hur kallt som helst ute! Vet inte vad vi skulle ut och göra över huvud taget?!

Nu har jag precis tagit mig en liten dusch (..inte lukta usch, stå högt i kurs) osv.
Ska se färdigt filmen som jag började se igår; Rallybrudar. Hur rolig som helst!
Imorgon är det faktiskt fredag. Igen! Helt sjukt vad fort det går.. Men denna helg
blir lugn. Jobbar hela helgen och får ta igen det nästa helg när vi slår på stort
för att fira min födelsedag! Både fredag och lördag klackas det tak c",) Puss / p.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh, tack, vad söt du är:)! jättekul att höra!

Älskar din också! hihi

Så det blir storkalas nästa helg alltså? :D

Kramsi!

2009-03-21 @ 20:58:30
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback