Minns

( - )

"Kom, vi badar."

Rädsla? Spänning. Lyckorus (lust).


Vattnet är iskallt! "Du skulle ha hoppat i" skrattar han. Snygg. Blöt.
Jo, antagligen tänker jag -men hur tusan skulle det ha sett ut? Sätter
försiktigt ena foten framför den andra på stegen istället & till slut är jag
där nere. Snygg? Blöt. I hans famn. Fryser. "Bastu?" Jag nickar. Huttrar.


Att lite oskyldigt hångel på en klubb skulle leda till en av dom hetaste
nätterna någonsin var väl en smula otippat, men fasen vad nöjd jag är att
jag ändrade mig och åkte tillbaka! Jo, bilder & musik väcker många minnen ..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va fin den är!

Ha det bra! =)

2009-03-31 @ 01:44:40
URL: http://thesanny.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback