Ledig dag

( 23:16 )

Less på folks personlighetsklyvningar. Vad är grejen?

Min lediga dag har varit skön, men rätt så fullproppad ändå..

  • Lyckades sova till 10:30 -bra jobbat!
  • Cam kom förbi på sin lunch och sällskapade.
  • Till stan och Systembolaget..
  • ..vidare till solarieöarna + hämtade upp mina gardiner.
  • Med pappa till veterinären -Douglas har öroninflammation.
  • Med Cam och Jocke till SKHLM för att leta present..
  • (..lyckades få med mig en kjol hem).
  • Hämtat mamsen och Lisa från jobbet.
  • Segat i soffan framför TV:n (Lyxfällan + 2,5 män).

Och nu ligger jag i sängen. Just det, glömde att jag tvättat en massa.
Är jag inte himla duktig? Istället för att strunta i allt och göra ingenting alls.

Imorgon är det fredag och början på 6 dagars jobb. Men å andra sidan rätt så
sköna tider! Blir dock ingen utgång denna helg, som jag hade tänkt. Tror jag iaf.
Det skulle vara himla kul, men känner att jag lika gärna kan spara mig tills nästa!

Ska surfa runt en smula innan det är sussadags. Hoppas ni har haft en fin dag


Kommentarer
Postat av: Danni

Men plumpelumpan, Why ??

Klart du ska me uuuut ! Come on, do it !



2009-03-06 @ 14:33:15

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback