Helgalet

( 19:28 )

Igår knäpptes 448 bilder med min kamera. Bra eller anus?
Hur bra som helst skulle jag säga! Det vart en riktigt bra / spårad kväll!

Gloria || hos Tess med henne & Isa - busig taxifärd med less chaffis till stan
- en drink + några shots på Grodan med nya vänner - snubbla - galenpanna i kön
- dans / bus / mera dans / sprit på underbara, underbara Ambassadeur (bästa!) -
mys efterspark hemma hos Pichard i Utsälje med gamla vänner - slocknade 7:30.

Och idag kör vi igen! Therése är bara hemma & gör sig i ordning, men på väg! 
Går det att slå gårdagen tro? Själv så tror jag att det blir svårt men vi ska såklart
göra vårat bästa. Kanske bäst att sätta igång då. Vi ses i dimman c",) Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej ^^ Själv så tyckte jasg att den som vann inte var helt hemsk så det vart ganska bra ändå för min del :P



Hur är det med dig då? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-15 @ 11:35:32
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback