En mört

( 08:03 )

Trodde jag skulle vara dödligt trött i morse då jag som vanligt på
söndagarna inte kunde somna, men det var jag inte som tur var!
Snarare ganska pigg. Så nu sitter jag här på golvet -så gott som klar
faktiskt och börjar inte förrän 9:40. Eftersom det inte är något att göra
förrän då. Annars hade jag börjat klockan 9:00. Ska åka om ca 40 min.

Igår jobbade jag till 17:00, sen mötte jag upp Therése & Isabelle vid
Sergel-bion, hämtade ut biljetter till bion och sen gick vi och käkade på
Taco Bar. Minns när jag gick i gymnasiet och jag & Barris åkte dit varje
onsdag för att käka middag, haha.. Men i alla fall. Filmen vi såg var
Dumpa Honom (konstig översättning då filmen heter något helt annat
på engelska). Rolig film! Men roligast kanske var tjejgänget bakom oss.

Nej hörni, nu ska jag surfa runt lite innan det är dags att byta om och gå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Juuuste, gud va kul! kalas nästa helg eller? :)

Ja, de hade vart kul men vi får ta igen när jag kommer hem. hihi

Jaaa längtar mest i världen. bara 9 dagar kvar nuu!!!

2009-03-24 @ 00:18:34
URL: http://amandaboman.blogspot.com
Postat av: Jojjo

Var det nu i helgen du skulle ha fest? :) Jag somt änkte ta en vit helg :O hahahaha

2009-03-24 @ 06:07:02
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback