Effektiv

( 16:47 )

Klockan är inte ens fem och jag har hunnit med en himla massa!
Började med att jobba på Centralbadet mellan 10:00-13:00 -har för övrigt
masserat en japansk sensei idag, lite ballt. Och dessutom fått höra att
jag är "en liten tjej med starka nypor". Haha, hon var så söt tanten..

När jag kom hem satte jag i alla fall igång att städa här hemma och nu är jag
färdig med det. Pappa har satt upp mina gardiner också, det blidde kalasbraigt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänkte jag skulle åka förbi lillebror
en stund, måste ändå hämta min iPod-sladd till bilen, men han skulle ha träning
ikväll. Får bli en annan dag. Istället ska jag rota runt efter låt som jag inte minns
namnet på?! Rätt så störande faktiskt. Får ringa till Tess, hon har säkert koll c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och din blogg är så söta! :D



Kram

/Linnéa

2009-03-09 @ 18:13:12
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback