Däckad

( 20:45 )

På min födelsedag & allt ..

.. har jag blivit tok-sjuk. Jag tycker mycket synd om mig själv.

Fick hot-stone av mami igår eftersom jag är så jäkla stel i nacken och efter
det kom huvudvärken. Visst, får alltid reaktion efter t.ex. spänningsbehandling,
men detta var hemskt! Och att det fortsatte idag hade jag inte alls trott, men i
morse när jag klev upp första gången höll jag på att svimma. Slog i huvudet tre
gånger inne i badrummet, flera gånger i toalettdörren och i min sovrumsdörr.
Sen kastade jag mig på sängen och då lugnade det ner sig..

Dessutom är mina händer, handleder och ben alldeles svullna. Läskigt!

Blev dock inte bättre efter att ha sovit, så har proppat i mig tabletter hela dagen.

Bara att hoppas att det går över till imorgon och i alla fall till på lördag! Måste.
Och eftersom jag har bestämt mig för det kommer det bli så. Förresten så vill
jag passa på att återigen tacka alla för fina / roliga / söta gratulationer! TACK!!

Nu ska jag sussa vidare. Kanske orkar mig ner och käka lite tårta (läs:beskvi)
och öppnar mina paket när mamma kommer hem c",) Det kan man ju inte missa.

Kommentarer
Postat av: Lenita

Nej stackare :( Hoppas du blir friskt ! Det blir du säkert, bara sova och vila massa så blir det säkert bättre! :)

Tiden blir jätte bra, som du sa ifall alla vill in olika tider och så... Det kommer bli jätte kul imorgon! Hör av dig om det finns nåt jag kan hjälpa till med :)

2009-03-27 @ 10:05:46
URL: http://lenitaw.webblogg.se/
Postat av: Rambo

hoppas ja! haha

2009-03-27 @ 17:17:21
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: Sarah

Grattis i efterskott Emilie! :)

2009-03-28 @ 15:29:03
URL: http://sotsarah.blogg.se/sarah

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback