At home

( 21:31 )

Så var man hemma igen då. Det känns.. Mest tyst.
Och en smula ensamt. Efter att ha bott tillsammans med 8 andra dårar
så känns det till och med väldigt tyst och väldigt ensamt! Men det går över.

Klockan två var vi hemma, så efter att ha packat ur bilen tog jag min lilla lila
bort till Camilla och Jocke där det spelades Buzz! Jätteroligt. Sen hem och käka
middag och resten av kvällen har jag inte gjort så mycket. Packat upp, sett på TV.

Ligger i sängen nu och funderar på om jag ska läsa eller kanske se en film?

Bernard & Bianca ligger i DVD:n och boken på sängbordet. Beslutsångest. Löjligt.

Imorgon är det måndag vilket innebär jobb mellan 9:00-13:00. Men vi får se när
min första kund kommer. Som det ser ut idag börjar jag inte förrän klockan 10:00!
Vilket inte vore helfel.. Men som sagt -vi får se. Nu ska jag lägga upp bilderna från
min mobil (som är dom enda tagna under veckan), sen ska jag välja. Puss, puss

Kommentarer
Postat av: Lenita

Hoppas du har haft det toppen i fjällen! :)

Bilder kommer, vet ej när.. men kanske ikväll om jag hinner! :D

2009-03-02 @ 15:57:39
URL: http://lenitaw.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej :) Själv skulle jag vilja vara känd, för min sång eller via bloggen :)



Kram

/Linnéa

2009-03-02 @ 16:33:43
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: V

Åh, buzz är så sjuuukt kul!!!!

2009-03-03 @ 10:26:51
URL: http://vaa.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback