4 mars

( 15:45 )

Igår var det tisdag och då jobbade jag mellan 17:00-20:00. Typ.
Och innan dess städade jag och fixade lite här hemma, var ute med djuren.
Mer då? Näe, jag kom hem och papsen hade lagat världens godaste fiskgryta!
Då blir man rätt så glad c",) Dennis och Sabina hade käkat middag hos oss,
så dom var här också när jag kom hem. Lite trevligt, inte varje dag man ser dom.
Idag är dom på väg till fjällen för övrigt. Bara dom två i stuga. Hur mys som helst!

Idag är det alltså onsdag vilket innebär jobb mellan 17:40-? (senast 20:40).

Har dammsugit och skurat golven i förmiddags, solat en sväng och hämtat skor.
Skorna, ja.. Ett par passade bra, ett par var jättefina men för små, ett par såg ut
som rosa Barbie-skor eller något (inte så vackra m.a.o.) och det fjärde och sista
paret kom inte för dom fanns inte kvar i min storlek. Så sparade jag in lite pengar
där. Inte mig emot. Måste ändå föra över massa tusenlappar till vår Malta-tripp.

Nu kommer snart Cam förbi och ska kika på skorna om dom är något för henne.
Annars åker dom tillbaka snabbare än brö! Sen ska jag åka till jobbet. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lenita

När ska ni till Malta? :D

Jaa det måste vi verkligen ta snart! Nästa vecka ska jag till Hudden till banken så då kanske! :)

2009-03-04 @ 15:58:51
URL: http://lenitaw.webblogg.se/
Postat av: Danni

Ja tänkte gå ut på fredag iallafall ! :) Följ me då ! Vet inte vart, Amba kanske? ;D

2009-03-04 @ 16:30:53
Postat av: Rambz

Faster den bröö!

2009-03-04 @ 20:29:15
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback