20&15

( 20:03 )

Började klockan 10:00. Skönt värre. Var ändå uppe tidigt.
Tre kunder, tre timmar senare var jag på väg hemåt igen -efter en snabbis
inne på Topshop (där jag tyvärr kunde konstatera att det var rätt så tråkigt)..

"Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting" ..

Precis så. Efter jobbet har jag inte gjort mycket. Suttit i soffan med hundarna
tills Camilla och Veronica kom förbi med sina småpluttar för en liten promenad.
Fyra hegalna, tok-glada hundar tog upp stor plats på vägarna i Stuvsta under 1
timme. Sen kom vi hem, satte oss i soffan och dog. Allihopa. Men det var mysigt ♥

Nu har jag precis käkat middag -thai. Yeii.. Ska kasta av mig kläderna och se film.
Men först måste jag nog springa ner och röka en cigg (& ringa C) -så att jag kan
sova sen så småningom. Och borsta tänderna såklart. OCH KLOCKAN ÄR ÅTTA!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback