3-6 juni

Onsdag, 3 juni.

Började som en helt vanlig onsdag, med jobb 13:00-17:00
(säkert inte fullbokat, men minns inte hur jag jobbade faktiskt) ..

Hm. Var förbi Tess en stund efter middagen. Snackade skit, spanade på bilder
& solade! Sen en cigg med Camilla. & sen blev det en sväng till stan med Tompa,
Simon, Jonas, Lars & Oscar. Satte oss på Friday's i Kungsan; lite öl, Skippers,
snackade strunt, myste. Sen kom Frank, Lina & deras vänner -> Caféet.

Somnade på Herrgårn efter lite deep-talk & rullgardinsstrul.



Torsdag, 4 juni.

Gled runt & fixade en massa prylar inför studenten -handlade sprit, partytält ..
Medan vi var ute & åkte fick jag oerhört snällt nog en biljett till Springsteen under
kvällen! Så det var bara att planera om. Från lugn, skön kväll till öl & musik. Najjs!

Hem, gjorde mig i ordning, tåg till staden, Friday's med grabbsen, Jenny, Calle &
Kerstin. Stod sedan i en milslång kö i regn, kom in i tid till första låten, lallade runt
lite, hittade Tess & Uffe (hennes pappa alltså). Efteråt blev det hem för att krypa
ner under täcket! CP-orgeln fungerar klockrent i bilen på väg hem, haha c",) ..



Fredag, 5 juni.

Klev inte upp ur sängen förrän klockan var två. Fortfarande iskall!

När klockan var runt fem tog jag, mamma & pappa med oss en flaska skumpa ner
till Marie & Tess som vi klunkade i oss innan vi promenerade över till grannarna &
Sandra som tagit studenten! Grattade fina tjejen, käkade lite mat, drack massa
sprit & snackade rätt så mycket skit -innan det var dags att ta mig till nästa ..

Robin (Camillas bror). Grattis, grattis, snick-snack, vin. Sen tog jag med mig
Tompa & promenerade bort till lilla Malin! Igen; grattis! Presenter, kramis, cider,
mera kramar (framförallt från bror som var rätt så dragen), lite korv, sen promenix
tillbaka till T där jag slocknade på soffan. Rätt så på direkten! Inte ens lite trött?

Kvällens fullaste: Dennis a.k.a. Lillebror & Magnus (a.k.a. fyllskallen?) Selin.



Lördag, 6 juni.

& så var det dags igen ..

Myste med Therése under dagen, festade till det hos Patrik under matchen på
kvällen, staden (Magenta, nånstans på Linnégatan där vi mötte upp Dogge &
Hasse, slutligen WR). För att inte glömma all idioti inkluderat havrebollskrig,
taxitvång, ägg & mackor, äckel-korv & bus på Statoil. Haha, eller alla vackra moln!

Sov hos trilling, återigen en natt på en soffa. Sov som en stock.

På söndagen vart det städning. Bilder från helgen ligger sen länge uppe på fb.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback