Lilla Sjöjungfrun

( 23:32 )

Det är något väldigt konstigt med mig just nu, allt känns upp&ner ?!
Men så är det väl ibland .. Samtidigt är det bra. Hostigt, regnigt -men bra.

Hade 1 timme bokad idag. Kul (inte). Åkte hem & sov i några timmar. Det var
välbehövligt efter helgen! Trött som aldrig förr. Klev upp igen runt halv fyra (ca).
Åkte med papsen till Tyresö & lämnade en nyckel i en brevlåda, sen handlade vi
thai-käk. Smaskens. Min lilla Camilla kom förbi en liten stund, visade upp sin hund
som hade fått något skumt på benet. Men inga konstigheter. Hämtade mamsen ..

Egentligen hade jag tänkt sola, men orkade inte. Så jag la mig i sängen. Igen.

& tänka sig -nu ligger jag här igen! Tycker om min säng faktiskt. Ser för tillfället
Den lilla Sjöjungfrun. Blev så sugen efter lördagens promenad med Tess &
Lars då vi sjöng (snarare skrek) havet är djupt för fulla muggar! På exakt samma
ställe som vi (plus Isabelle & Izze, minus Larsing) gjorde för något år sedan c",)

Nu regnar det igen
. När fan ska det sluta? Imorgon skulle vi ju få sol .. USCH&FY!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback