Kråkislördag

( 00:03 )

Det har varit en helt underbar helg & jag har inte hunnit skriva.
Har faktiskt inte orkat samla tankarna tillräckligt för att göra det heller ..

Men nu så! Fredagen fick ni er en bild av i inlägget nedan. En mycket trevlig
dag / kväll & natt c",) Sen blev det lite jobb under lördagen innan det var dags
att åka hem för att ställa i ordning Kråkslottet för kvällen.

Dom närmsta var där (-1), det var det som räknades & så jag ville ha det!

Cam & jag körde förföringsdansen inför publik -rätt snyggt. Holly Dolly-song
gick på repeat & fick ett & annat instrument till. Ljus i vinflaskor. Nattning ♥
Soluppgången. Vidare .. somnade på en solstol runt sju. I sängen klockan nio.

Finns hundratals bilder & en hel del ligger uppe på fejjan. Dyker säkerligen upp
en eller två här på bloggen också inom en snar framtid, men just nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: patricia

kommer sakna dig kusin, men du får ha de bäst! :) <3

2009-07-01 @ 00:15:58
URL: http://patricjas.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback