En uppdatering

( 15:41 )

En uppdatering kanske vore på tiden?!

Hur varmt & soligt som helst ute, ändå sitter vi här inne ..
Men det är kanske lika bra. Har åkt på nåt' soleksem på armarna & blir
gärna av med det innan jag lägger mig i solen igen. Hoppas det går undan!

Hittills har det ändå varit hur himla bra som helst (vilket ni kan se om ni kikar
på bilderna på facebook). Sol & bad i The Village, Golden Bay (mest öl där dock),
partybåten som var sjukt bra! En massa festande i PV; shotsbrickor, Trust me,
Ove Markslöjd, Snoriga Sture, Fenton m.fl. som dyker upp runt två-rycket ..

(rökpaus)

Har varit iväg på en intervju, så vi får se hur det går. Vore skönt om jag får det!

Igår fyllde min lilla Camilla i år! Då blev det middag på Peppinos. Smarrigt.
Sen bar det iväg ut & jag lyckades inte somna förrän vid sju-rycket efter att ha
berättat om mina knäppa drömmar för Mackan, druckit vatten på terassen,
svamlat runt & nördat. Vaknade vid tolv. Gick upp en timme senare. Bra jobbat.

Kommentarer
Postat av: lårbenshalsen

jag kmr vinna :D

2009-07-09 @ 16:47:27
Postat av: Emilié

Haha, det är inte omöjligt ;)

Men OJ vad jag ska pressa när det försvinner! OM jag ska -SOM jag ska :D

2009-07-09 @ 17:58:18
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Pungen

Lite mer uppdateringar, så vi vad ni håller på med:)

2009-07-09 @ 18:44:48

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback