Pannkakskväll

( 19:08 )

Pannkakskväll på terrassen igår. Gjorda på grillen eftersom spisen
inte fungerade som den skulle .. Men inte blev det mindre gott för det!
Sedan till PV en sväng. Var dock alldeles för trött, så gick hem rätt tidigt.

Trist igår, men skönt imorse när jag vaknade pigg & utvilad c",)

Idag har vi legat vid en hotellpool här i närheten. Ingen sand, solstolar, pool.
Bästa! Det enda Tess hade att klaga på denna gång var "för mycket barn bara".

Drog iväg en sväng för en vaxning som var helt värdelös! En hel rad på ena
benet missade hon & mer än så vågade jag inte kolla efter .. Äsch då. Det var
dock billigare än brö, så det får bli ett annat -bättre ställe nästa gång helt enkelt.

Ikväll blir det grill här. Jag, Camilla & Jocke har redan förberett allting, så det
är bara grillningen kvar. Ska bli så himla gott! Men nu måste jag göra mig i
ordning. Orkarinteorkarinteorkarinte! Så måste det dock bli. Om jag inte vill gå
runt i bikini & blött linne hela kvällen. Först ska jag dock ta mig en blå liten kamel.

Kommentarer
Postat av: louise

hur länge stannar tess? hur har du det? hittat något jobb? när kommer du hem om du inte hittar något? kram

2009-07-14 @ 13:40:08
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: / M;

Jag är med i veckans blogg hos Sandra. Och jag vill verkligen vinna. Men behöver din hjälp! skulle du kunna rösta på mig ( nr.1) skulle vara jättegulligt av dig! :) ♥

http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-15 @ 12:06:26
URL: http://mobina.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback