Onsdag 2

( 20:11 )

Det är tufft när man inte uppdaterar dagligen att minnas allting som
händer. Därför blir det ingen genomgång om allt som hänt den senaste
tiden .. Ville ni veta får ni spana in fejjan på alla tusentalsmiljoner bilder
som jag har sysselsatt mig med att lägga upp idag! En del fina,
en del fula, en hel del knasiga. Ja, se efter själva om ni känner för det.

Hostan blir jag inte av med, måste nog sluta röka för att den ska försvinna ..

( men det tänker jag inte göra .. än i alla fall )

I söndags åkte alla underbara människor hem & är det någon jag saknar lite
mer än alla andra (nu ljög jag, äckligt mycket mer egentligen) så är det min Cam.
Som hon skriver i sin blogg får mig att börja böla! KOM TILLBAKA HJÄRTAT
Självklart saknar jag alla andra också en massa, massa; Jocke, Vonkan, Hanna!

Men att sakna är inte enbart dåligt. Faktiskt. Men väldigt trist. Blir många mail.

Nu på söndag åker dock Tess hem också .. Det kommer bli hårt. Byts ut mot
trilling Patrik som jag längtar himlarns mycket efter! Ska bli najjs. Sen kommer
även trilling Micke, Mandis & Lillebror i samma veva som Fred åker till Sverige ..

Blir en lugn kväll. Ska hoppa in i en dusch & röra mig bort mot Jihad alldeles strax.

& btw! För er som läser här men kanske missat nånannanstans +35699190841

Kommentarer
Postat av: TrillP

Snaaaaaaaaaaaart=)

2009-07-16 @ 00:35:26
Postat av: camilla

Fan emilie! de är verkligen tråkigt när du inte är med! måsta komma ner till dig snabbare!!! <3

2009-07-16 @ 09:10:37
URL: http://camillaasell.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback