Länge sedan

( 20:41 )

Det var ett tag sen jag skrev. För jag har inte haft tid. Alls.

Det händer saker hela tiden, jag har jobbat hela den här veckan
-går bra & det verkar skitkul! Nu ska jag bara lära mig allting. Snabbare!

Kom från flygplatsen för några timmar sedan där vi lämnade av Fred samtidigt
som vi hämtade upp Lillebror, Mikael & Amanda ♥ Så ikväll blir det utskjutning.
Börjar klockan fyra imorgon, så det ska nog gå bra ..

Mer om veckan lite snabbt: middagar, mys, promenix, bio. Hm. Mjaa.

Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch, sen blir det till att korka upp en flaska Asti
(som f.ö. kostar dubbelt så mycket på Malta som hemma i Sve) ... Sjukt smarrigt!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Nu har du nästan blivit sämre än mig på att blogga hjärtat! :)

2009-07-27 @ 21:03:29
URL: http://camillaasell.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback