Jag vill tacka Kaisa

( 04:21 )

.. för det underbart snygga inlägget i bloggen! TACK så hjärtligt.

Sedan vill jag tacka denna soffa för att den är så skön, toan för att den ligger
nära, vattnet som har börjat fungera igen (tack&lov!), Malta -så sjukt underbart
skönt land, Betway för att jag fick jobb, Chris som hjälper mig dag ut & dag in ..
& en jävla massa mera. Mamma & pappa vill man alltid tacka. Fråga trillingarna.

Jag har lagt mig i soffan så att jag kan öppna dörren när dårarna kommer hem
från sin sista utskjutning innan dom åker tillbaka till Sverige. Det ska bli allt annat
än kul nu när dom lämnar .. Men jag hoppas att dom kommer tillbaka snart.

Nu ska jag kissa för jag är kissnödig. Imorgon ska jag jobba. Men jag börjar
klockan fyra. Innan dess ska jag sova. Sova, sova ... Duscha. & gå ner till taxin.

Förhoppningsvis hinner jag följa med hem till KaiDaag där det vankas brunch!
& hur urtrevligt låter inte det? Eh, rätt så. Rätt så mycket trevligt skulle jag säga. 



UPDATE ( 11:26 ): Ibland undrar jag varför man tillåter sig själv att ha tillgång
till dator / mobil & diverse kontaktbara medel på fyllan. För man skriver så sjuka
grejjer. Däremot kanske det var lika bra -nu uppdaterade jag ju åtminstone c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback