Gästartist: Kaisa aka Kaii

Kaisa in tha house!

Vi alla har sett att vår egna lilla bloggexperten Plump
har 'tappat stingen' med bloggningen på sista tiden..

Sviker hon oss ?
svar -NEJ !

Nu är det så att Emilie har haft mycket annat runt omkring sig på sista tiden
som har tatt upp hennes bloggtid.

Hon har som sagt börjat jobba hos oss på Betway,
det är mycket att lära meen Oj så kul hon har ;)

Jag har inte hört så mycket mer än att jag vet att det går bra för henne,
och att hon tycker att det är kul !!


Sen har dem ju haft besök av nu en vecka av hennes
Lillebror, Patrik, Mikael & Amanda
..och OM dom har slått ut sig ? Think soooo ;D

Jag har tyvärr inte kunnat se folket så mycket & kan
därför inte ge er någon detaljerad info om vad dom har haft för sig
 eftersom jag själv kom hem från 2 veckors semester & har jobbat natt sen dess.. Buuu !
Det är därför jag tar mig tid nu & gästbloggar lite hos Emilie med en liten update & så att ni vet att hon lever iaf :)

Ikväll har iaf Plumpen jobbat kväll 16:00-00:00 & hon hoppade in i taxin snabbare.. för att ta sig hem & svida om inför
Dennis, Patrik, Mikael & Amandas sista kväll (för denna gång) på vår paradisö

Imorn blire brunch & lek i poolen i The Village med hela ligan

awiii c",)

Nu ser jag att det börjar rulla in lite mail, dags att jobba lite..
Och så hoppas vi på att vår lilla bloggerska tar arslet ur vagnen
& håller oss/er uppdaterade framöver !

Better run..



Love. K


Kommentarer
Postat av: Emilié

UNDERBAR gästblogg !! OM jag ska sparka arslet ur vagnen?

SOM jag ska .. Så snart jag känner att jag pallar trycket. Imorgon tror jag.

Stämmer. Inga konstigheter. TACK KAII FÖR DEN FINASTE BLOGGISEN <3

2009-07-30 @ 03:55:15
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Lenita

Bra att det är ordning på nån av där borta på ön ;D

2009-07-30 @ 10:06:07
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback