Det kommer

( 00:51 )

Kom nyligen hem efter en rätt stökig dag på jobbet ..
Synd att jag inte lärt mig mer ännu för då hade saker & ting gått smidigare.
Men det kommer, det kommer .. Man kan inte kunna allt på en gång (tyvärr).

Har flyttat in mina prylar i gästrummet, dragit på ett gammalt lakan på sängen
& ska alldeles strax lägga mig. Ingen ac, men det är inte hela världen.

Tänkte sätta på ett avsnitt O.T.H. från säsong 6. Ska bli ganska mysigt faktiskt!

Imorgon väntar sista passet för denna vecka, 16-00. Sedan är helgen LEDIG !!
Kanske blir en sväng till Valetta på lördag ?! Den som lever får se. & det kan man
inte vara säker på att man gör nu när svininfluensan härjar i vartenda hörn.

Menmen. Kanske man skulle passa på att få sig lite sol imorgon? Den som lever ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback