Awake

( 00:56 )

Kollade precis på klockan och undrar vad tusan jag gör vaken?
Brukar visserligen inte somna tidigt, men nu den senaste veckan har jag
ju varit ganska duktig och i alla fall verkligen försökt (och lyckats rätt så bra).

Antagligen beror det på att jag och lillebror har suttit på hans rum och spelat
Rock Band -han på trummorna och jag på gitarren, i tre timmar. Och sjungit så
gott vi har kunnat. Hihi, var jätteroligt! Men kanske lite svårt att varva ner efter..

En jättetrevlig dag på Centralbadet. Hade tre kunder allt som allt, skulle ha varit
fyra, men en av dom kom inte. Inte helt fel att få betalt en halvtimme fast att man
bara suttit på häcken och läst. Men samtidigt lite tråkigt. Pappa hämtade mig och
mamma vid halv nio, sedan hemma runt nio, käkade lite och sen vet ni ju hur det
gick. Nu ska jag stänga av den här maskinen och göra ett seriöst försök. Go'natt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback