En liten update

( 05:42 )

Hej hopp i lingonskogen!

Det har varit dåligt med uppdatering i bloggen nu, men det beror
som sagt på att jag är utan internet i hemmet .. Det kommer - I promise!
Vad som ska komma i massor är bilder. Finns inget tråkigare än en blogg
med massa text UTAN en enda liten pissig bild, så det är ytterligare ett löfte.

Under tiden kan jag i alla fall skriva en smula om dagarna som har gått ..

Vad hände egentligen i helgen? Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte alls
stenkoll på fredagen. Annat än att det var svårt att dricka för jag mådde så jäkla
illa! Så det blev en relativt tidig hemgång, men inte tidig sömn bara för det  .. c",)

Tennisturnering i Kappara, vilken jag självklart inte var med i eftersom jag inte
vill spöa grabbarna med mina färdigheter & ge dom mindervärdeskomplex.
Istället agerade jag åskådare. & somnade. Försökte sola, men det kom en massa
konstiga moln som jag inte har sett på länge. Sen blev det ett par timmars sömn
innan det var dags att bege sig hemåt för iordningfix & senare utgång. Men först
ett stopp på Juuls för en drink (två) tillsammans med Jihad & Dan. Blev middag i
form av vätska - vilket kanske inte är det smartaste kan tyckas .. Speciellt som
kvällen slutade kräkigt för min del. Men äsch, livet är hårt mot dom hårda.

Dagen efter spenderades vid Exiles. Sol, bad & sömn. Middag på pizza-hak & lite
vilostund vid vattnet på en bänk nedanför Peppis. Sedan hem för tillpiffning i lyan.

Inatt & igår natt har jag jobbat natt tillsammans med Christian. Inga problem med
att hålla mig vaken - förberedd till tusen, haha .. Inte jättemycket att göra igår,
desto mer har det varit idag. Men för tillfället är det lugnt. Lite rättning att ta tag i
när matcherna har spelats färdigt & några mail att klura ut braiga svar på. Klick.

Ska sätta igång med det .. Sedan mindre än 2 timmar kvar innan vi får åka hem
& sova. Om jag är trött vill säga, annars ska jag se klart filmen jag påbörjade
tidigare; 17 Again. Rätt så trött film, men måste ju se klart den nu.

Fredag - söndag denna helg är jag ledig, vilket passar mig alldeles utmärkt!

Fredag - [ ?! ] Lördag - kvällsbåt med Nordic. Söndag - Tess kommer på besök !!

Kommentarer
Postat av: caroline

Fredag - Inflyttningspartaj?

2009-08-19 @ 11:21:12
URL: http://carolineis.blogg.se/
Postat av: caroline

<3

2009-08-19 @ 11:21:29
URL: http://carolineis.blogg.se/
Postat av: rambo

ohye. de va soft..

jaa jag har dem! :D



hur e ditt civilstånd nu egentligen?

2009-08-19 @ 17:07:21
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback