One Tree Hill

( 00:26 )

Resten av helgen har spenderats med Jihad, flugorna & den ständiga 
värmen i Kappara. Ett snabbt dopp i poolen har avklarats -dock var det lika
varmt i vatten .. Jag har fått en jäkla massa stryk & vi har sett på film.
Ingen sol för min del denna helg. Men det kanske är lika bra ?! Får sola en
annan dag. Imorgon kanske. Efter jobbet. Jobbar mellan 8:00-16:00 så borde
egentligen sova för länge sen. Bara det att jag har sovit ganska så mycket den
här helgen, så nu är jag inte speciellt trött längre. Dåligt av mig ..

Har precis laddat hem ett program så jag kan kika på One Tree Hill. Äntligen!

Så -en snabbdusch (eller?) & sen hopp i säng. Hoppas ni där hemma mår bäst

Kommentarer
Postat av: Pungen

Jag mår bra:)

2009-08-03 @ 15:36:22
Postat av: camilla

Kom hem nu!

2009-08-03 @ 17:15:12

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback