Livet är bra hårt

( 01:47 )

Inte ens lite trött. Ledig imorgon. Men ska nog ändå lägga mig.
Grabbarna har suttit här; spelat Risk & poker. Nu har dom gått & lagt sig.
Det är inte jättekul att vara vaken ensam, men ändå yttepyttelite skönt ..

Hade ut en askkopp full med fimpar för en stund sedan. Om jag hade splitter
i hela foten? Ja. Om jag fick sopa som en galning? Det med. Men det var nästan
trevligt .. Svepte runt med sopen & nynnade en gammal Ace of Base-låt. Cecilia.

& nu har alla tagit fram anteckningsblocket för länge sedan hoppas jag ?!

Imorgon bli det sol & bad! Färgen börjar sakta men säkert att komma tillbaka.

Vad sägs om ett avsnitt One Tree Hill? Borsta tänderna, plocka med fläkten ..
Sen är jag redo att krypa ner under täcket. Kanske ringa mäklarn imorgon också?

VECKANS MISSION: Ta tag i lägenhetsletandet, sola & bli mindre blek. Hårt liv. ♥


Kommentarer
Postat av: Lenita

Japp, dokumenterat och klart! ;P

Det låter som ett rätt så skönt liv ;D

2009-08-05 @ 09:36:38
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback