The story

( 11:04 )

Okej, kvällen blev inte som tänkt -så mycket kan jag säga.

Från Tess drog vi direkt till Sturecompagniet, drack goda drinkar och träffade
Sandra! Som vi sedan drog med oss bort till White. Fråga mig inte varför vi
gick dit så tidigt, men "vi" var för fulla för att förstå något annat tror jag... c",)
Någon (nämner inte namn) blev på tok FÖR full, så det var bara att bege sig
hemåt. Dumma mig, skulle ju möta upp världens snyggaste göteborgare! Äsch.
Somnade i alla fall på momangen! Fan vad jag ljög där. Och jag har inte ens
berättat färdigt. Vi fick skjuts hem av Sandras mamma Åsa -som för övrigt bor
grannar med oss. Det var en lång och spännande resa med upphämtning av
kille utanför Sense, eller ska jag säga försök till upphämtning? Den skedde
senare efter lite spring och knas vid Regeringsgatan om jag inte minns helt fel.

Nu ska jag äta frukost, berättar mera och lägger upp bilder sen. Hepåre.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback