Råhungrig

( 19:05 )

Roligt att gå igenom allt nu men vad tror ni jag säger om några veckor?

       [ ...antagligen att det är roligt, men jobbigt som faen! ]

Blir ingen tur ut till Sumpan idag, utan på torsdag. Trodde att hon slutade
halv fem, men det var halv sju... Så nu när hon ringde för en liten stund sedan
satt jag med näsan i papper och anteckningar -tröttare än brö! Så torsdag blir
mycket bättre. Vi ska pilla med hennes nya dator, se på Idol och myspysa lite ♥

Har fått erfara hur hemskt tungt det är att bära runt på en jäkla massa böcker
(det är inte ens böcker, utan kompendier -dvs. häften och dom är inte speciellt tjocka)
-återigen kanske man ska säga?! Man skulle väl egentligen ha en ryggsäck, så
man bär vikten jämt fördelat åtminstone. Men så blir det nog inte, haha c",)

Nu är det snart dags för middag... HUNGRIG SOM EN VARG!! Tror det blir sallad!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror det är en liten höst depression blandat med att jag börjar bli sjuk. Men jag ser ljuset :) tycker det är mysigt med mörkret.

2008-09-15 @ 20:18:38
URL: http://jobii.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback