Vecka 40

( 00:06 )

Har inte bloggat på ett par dagar. Har inte orkat faktiskt, varit tröttast.

För att sammanfatta veckan lite kort: Praktik tis-ons -gick kanon, men det var
tungt som attan! Kul var det i alla fall. Fick tillbaka proven i torsdags -VG vilket
känns rätt så bra c",) Annars har jag hängt en smula i staden, hängt flera smulor
hos Camilla och Jocke, somnat tidigt på kvällarna och bara tagit det cool-lugnt.

...och så veckans händelse: Tomas och Simon har åkt till Malta. Dom är alltså
där. Jag vet inte vad jag tycker om det. Samtidigt som jag tycker det är bra och
kul för deras skull, så tycker jag det är hemskt tråkigt för vår skull, vi som är kvar.
Eller nej, för MIN skull! Kommer sakna er en jäkla massa ♥ Antar att jag får lov att
åka ner och hälsa på... Över nyår kanske? You'll never know. Vore helt klart najjs!

Under kvällen har jag varit nere hos grannarna och käkat middag. Med Tess och
tjejerna bara, våra föräldrar har vart och lyssnat på Magnus Uggla och nu är dom
kvar inne i stan och roar sig... I guess. Hoppas dom har det kalaskul. Själv ska jag
sova. Trist, va? Men det behövs. Imorgon blir det en sväng på Lida. Sov sött / p.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback