Saturday

( 23:20 )

Började dagen med en promenad på Lida!
Vi var ett helt gäng; jag, Tess, Camilla, Veronica och Danielle +tre små hundar.
Supermysigt var det -om än en smula kallt när det blåste... Men sjukt trevligt c",)

Sedan förbi Solarieöarna och Smörgåsboden med Tess och Marie.

Efter lite "vila" hemma åkte jag bort till tjejerna (Cam, Veronica och Millan)
och hjälpte till med kvällens klädval. Eller ja, jag försökte i alla fall, vet inte om min
åsikt gjorde någon störra nytta, haha! Jag och Jocke körde in dom till staden och
sen åkte vi till News, handlade med oss mat och åkte till Kråkslottet. Käkade,
såg på TV och var hundvakt åt Tindra och Liten. Den sistnämnde är lite skrajj för 
dom stora hundarna, men det ger med sig mer och mer hela tiden...

Lägger in lite bilder från kameran och lyssnar på Coldplay. Strax är det sovadags!


Kommentarer
Postat av: Anonym

suck

2008-10-05 @ 00:10:02
Postat av: Emilié

...och stön?

2008-10-05 @ 02:48:25
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback