SATC

( 02:15 )

Hade egentligen tänkt dela med mig ur min "dagbok", men ångrade mig i
sista sekund. Varför ska jag göra det för? Nej, det kommer jag inte att göra.
Men jag blev så glad av att läsa det, var nog mest därför... Från sommaren!!

Precis sett "Sex & The City". Kunde ingen ha varnat mig för att se den själv?
Om man kände sig ensam och höst-deppig innan så är det ingenting emot nu
kan jag lova.. Så ett litet tips till dig som ännu inte sett den -se den inte ensam!
Men annars var det en jättemysig film! Har inte alls hängt med i serien, så jag
trodde jag skulle tycka den var rätt dålig, men icke. Både grät och skrattade.

Kvällen har förresten varit jättetrevlig! Eller kvällen, haha.. Eftermiddagen?
Vad säger man? Klockan 15:00 var vi alla klara med våra sista kunder för dagen
(veckan, steg 1!!), gjorde oss i ordning och spatserade ett litet gäng på cirkus 10
eller fler bort till en biljardhall, satte oss och drack lite öl. Eller nej, jag drack cider.
Och öl. Och en drink. Och en shot. Och blev väldigt full redan klockan sex. BRA!

Hem och käka, hade så gärna hängt med vidare sen, men kände inte att jag
fixade det ikväll.. Skit också. Så Camilla och Jocke kom förbi Kråkslottet för lite
Idol och Fredag hela veckan. 4:an för hela slanten. Har dåligt samvete för ikväll
dock, hoppas du vet det.. Jag tänkte mig verkligen inte för förrän det var för sent.
Läskar dig mest i alla fall ♥ Hoppas du förlåter mig och törs fråga igen..

Nu ska jag sluta skriva en massa trams här, sen ska jag sluta läsa i min lilla röda
och försöka återgå till nuet. Även om jag insåg att det saknas en hel del i den
-det får skrivas till en annan dag, måste sova nu om jag ska orka med imorgon.
                                                                      
   ..pisk och slisk // eran lilla p.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

om du inte hängt med i serien måste du se den:D man blir helt fast

2008-10-25 @ 02:35:11
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vill du ha presentkort på hm , jc eller gina tricot ? då ska du bli medlem på den här sidan , helt gratis!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

2008-10-25 @ 12:31:10
Postat av: fröken elin

ja gör det:D

den är snygg också;D

2008-10-25 @ 13:45:40
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

tack detsamma:D

2008-10-25 @ 19:16:21
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback