Last night

( 12:55 )

Lördagskvällen blev rätt trevlig, men trots det åkte jag och Kai hem tidigt.
Grodan var det kaos! Löningshelg -det var det ju ingen som hade tänkt på..
Sjukt mycket folk + otaggad = ingen bra kombo. Så runt två-rycket var vi hemma.
Haha, slog på SATC-filmen, men vi slocknade på momangen båda två c",)

Efter frukost körde jag hem Kaisa och nu ska jag med mams och paps och kolla
möbler. Eller ett bord, minns inte vad det var eller varför, men något måste man
ju sysselsätta sig med. Borde städa mitt rum, men det är ju så jäkla tråkigt så det
får helt enkelt vänta! Tråkiga sysslor är det aldrig bråttom med.

Saknar min bästa Camilla, hon har varit borta alldeles för länge nu..
Men snart (om en timme kanske?) kommer hon hem!

Det låter som att hon har varit borta i sjuhundra år, men det är nog bara en dag.

Isabelle -vi tar igen för gårdagen nästa helg! Och då slår vi på stort med Maggio
och en massa goda drinkar. Det blir vad man gör det till och nästa fredag kommer
vi göra till något suveränt! Jag känner det på mig. Du, jag och Tess -old times.

Nu måste jag klä på mig. Senare kommer bilder från igår och dessutom lite gamla!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback