Lååångt

( 18:56 )

Hemma, hemma.. Känns lite trist. Och kommer kännas ännu mer trist
när jag ska sova -i min egen säng, utan Camilla och Tindra. Haha, man blir
lite sällskapssjuk (+att Jockes säng är ganska mycket skönare än min).. c",)

Samtidigt är det lite, lite skönt. Bara sätta sig ner, ta det lugnt, plugga en smula.

Nu sitter jag och lyssnar på Cher. Ett litet avbrott i pluggeriet...

Om en stund ska jag åka och hämta mamsen på jobbet, så ska vi åka och sola!

Annars mår jag bra, det går jättebra i skolan -fortfarande lika kul!! Imorgon ska
jag massera Mikael och Patrik och kanske även KG? Då har jag bara 3 kvar att
massera sen, 10 behandlingar innan steg 2 börjar efter höstlovet. Sen på lördag
är det praktik vilket innebär 4 behandlingar efter varandra. Blir tungt, men det är
kul som fan! Nästa vecka har vi prov på måndag sen är det praktik tisdag-fredag.

...och sen är steg 1 faktiskt slut. Det har gått fort som bara den!

Resten av lördagen blir förresten skitkul! Det bli födelsedagskalas hos Tess som
fyller 23 år idag! GRATTIS BABY!! ♥ Ska göra mitt absolut bästa för att din kväll
ska bli suveränt bra (vilket jag inte tror blir några problem). Yes, yes... Mera då?
Har väl egentligen inte mycket mer att berätta. Förutom att jag längtar till lördag!
Jo förresten, har köpt en ny klänning och ett par skor -som jag tyvärr måste byta.
Men det lär inte bli något problem att hitta nya, om det skulle vara så. Nu ska jag
återgå till pluggandet. Snart förbi Camilla för en cigg! Ha en fin kväll! Pussen / p.


Kommentarer
Postat av: caroline

Haha, jaa :)

Vart har du din praktik? vad roligt att du tycker det är så kul :D

Jag mår bra tack, hur är det med dig?

Kramis!

2008-10-16 @ 23:59:57
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback