Höstdepp

( 22:11 )

Höstdepp. Det är faen inte okej..

Såg en riktigt bra film precis,"Sherrybaby" eller något sådant?!

Innan middagen blev det en promenad med Camilla, Veronica och djuren.
Strosade runt i kylan borta i deras hemtrakter. Det var mysigt! Sen följde jag med
upp en stund innan det var dags att åka hem.. Hem. Middag, filmen och nu tänkte
jag ta mig en dusch innan jag sätter igång och städar lite här.
Det ser ut som jag-vet-inte-vad! Kläder och påsar med prylar överallt. BLÄ!!

..men snart är det fint igen. Imorgon är det tisdag. Kanske en sväng förbi barna?

Kommentarer
Postat av: jennifer

allt är bra annars då? :)

2008-10-27 @ 22:21:01
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback