Gårdagen

( 21:46 )

Oj, vad rolig lördagen blev! En mycket lyckad kväll.

Började med fyra timmars praktik på förmiddagen, sedan snabbt hem och
gjorde mig i ordning och åkte bort till Therése. Fixade lite och runt halv åtta
började folket ramla in.. Camilla, Jocke och trillingarna plingade på och kom
in med jättefin sång! Sedan Paola och Magnus, ytterligare lite senare Yara och
Eva och sist men inte minst Daniel, Berg och Sherman. Har jag missat någon?

Födelsedags- och inflyttningsfest alltså. Mycket vin och shots, mycket dans
och musik -framförallt till Chers "If I could turn back time" som spelades i stort
sett hela kvällen med små mellanrum. Bugg, of course. Det har liksom blivit ett
självklart inslag i våra kvällar. Jag tror det battlades lite också. Och togs bilder.

Rätt tidigt bar det av in till stan och Stures. Jag och Camilla beställde drinkar av
Calle och bråkade om vem som skulle betala så vi råkade spilla ut en av dom.
Vi rökte och blev bjudna på ytterligare en drink av någon trevlig lirare... Och himla
mycket mer än så minns jag inte. Jo, att vi mötte Yaras Fredrik, Johan och deras
vänner, att jag inte mötte Amanda, Sandra och co. Trist! Och att jag var full som
en kastrull och drog därifrån innan två för att åka till Söder och sällskapa lite.

Mysigt -om man bortser från att någon somnade på min arm, så den gör skitont.

Imorgon väntar skolan igen och anatomiprov. Har pluggat på tok för lite!!
Hoppas att det ska gå bra ändå. Tänkte kolla lite i pärmen innan jag somnar.

Annars idag har vi varit på Lida och promenixat med Tindra. Jag, Camilla, Jocke
och Catja. Jättemysigt väder, var skönt att komma ut. Även om vi var trötta och
bakis så att vi nog helst hade krupit ner under varsitt täcke och bara dött. Haha!
Men det vart en rolig promenad! Fylld med sång (opera?), fjomp och massa knas.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahah du mötte visst mej i lördags? du och tessan? vid V kön? haha :D :D hur full på en skala?

2008-10-21 @ 16:13:19
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback