Frustrerad

( 09:55 )

GRATTIS LILLA LENA

Drömmer så sjuka drömmar så ni anar inte! Haha.. Frustrerad?

Och just det. Var ute och tog en cigg efter frukost och ser att det ligger fimpar ut-
kastade från grillen (vår askkopp) och när jag tittar närmare ser jag att innehållet
är utpetat. En fågel antar jag, men usch och fy vad hemskt! Dags att ordna en ny
askkopp kanske?! Man vill ju inte döda en massa fåglar med sitt rökande.

Ska gå en sväng med mams och hundarna nu, sen ska jag åka och städa i stan.

Kommentarer
Postat av: patricia

för att bli av med fimparna och spara pengar, sluta rök! dörimot är de lättare att säga de än att verkligen göra de.

2008-10-27 @ 10:00:58
URL: http://berglind.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback