Friday

( 10:44 )

Hej på er.. Idag är det fredag vilket innebär helg, men även att det snart
är skolan som gäller igen. Och det är inte helt hemskt, mest ganska så kul!

(..även om det har varit väldigt skönt med lov)

Gårdagen blev en väldigt, väldigt lugn dag. Promenad med hundarna i skogen,
hem och göra i princip ingenting i ett par timmar, sen åkte jag iväg och handlade
åt pappa, käkade middag och sen kom Veronica, Kaisa och Liten förbi.
Masserade Veronica samtidigt som vi snackade massa strunt -blir aldrig lika
fokuserat när man pratar hela tiden, men det var trevligt c",)

När dom åkte satte jag mig och såg lite TV innan jag la mig i sängen och läste.

Idag är det -som sagt, fredag. Jag och mamma ska gå ut en liten sväng med
djuren i det obehagliga vädret och sen ska vi ta oss in till stan och kika en smula.
Får se om jag får med mig något hem.. Förhoppningsvis något för kvällen!
Jag, Tess och Isa ska till Nalen och se Veronica Maggio ikväll. Hon spelar klockan
21:00. Sen blir det en utgång på det skulle jag tro! Kommer bli mycket trevligt..

Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg?

Gillar du med "Rockstar" ?

2008-10-31 @ 11:49:12
URL: http://loem.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback