Duktigt

( 16:58 )

Dagen har varit sådär. Har känt mig trött och ofokuserad, så känner
kanske inte att jag gett 100%.. Men jag kommer igen imorgon. Klarade provet
-eller proven förresten! Anatomi-provet med 3 poäng från VG (vilket är rätt så bra
med tanke på att jag inte pluggat så mycket) och så klarade jag alla delarna på
palpationsprovet som var imorse. Klockan åtta för övrigt, så det blev en
liten promenad med några av grabbarna innan vi började igen klockan 10:00.

Massage-prov imorgon, sen är alla prov för steg 1 färdiga.. Då kan man pusta ut!

Om en stund ska jag och pappa åka iväg och handla present till faster som
fyller år på lördag (eller söndag är det nog), sen blir det väl hem snabbt och göra
i ordning middagen och under kvällen väntar en promenad med Lenis. I think?!
Ska ringa till henne när jag är klar och höra om hon fortfarande är sugen då..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback