Deep-talk

( 22:12 )

Det har varit fullt ös idag! En måndag, vad har hänt? Haha..

Började med longering (en introduktion till muskulering) klockan åtta.
Inte speciellt taggad med tanke på anatomi-provet senare under dagen.
Men det gick bra! Och det känns bättre i min arm tack vare den lektionen
-inte helt fel. Provet gick sådär. Jag känner mig så dålig som inte pluggat mer!

Till NK (i mjukisar för övrigt, snyggt) och handlade present till en liten pingla,
sedan åkte jag hem med pappa som var på väg hem från stan och strax efter
att jag kom hem, kom en trevlig grabb vid namn Mattias a.k.a. KG (man kan tolka
hans smeknamn som man vill -jag och Tess står fast vid att knullguden låter
som det absolut bästa / roligaste) förbi för en timmes massage.
Tror aldrig att jag fått kämpa så hårt och ändå var jag osäker på om det var
tillräckligt. Men tydligen var det helt okej, så jag kunde pusta ut. Sen kom bästa
Camilla och lilla Tindra förbi. Även hon fick sig en omgång och sen blev det som
vanligt en hel del skitsnack innan hon kom härifrån c",)

Middag med hela familjen för en gångs skull. Blev tacos, rätt så gott...
Efter det tog jag på mig vinterjackan och gick ut på en promenad med Lenita!
Och nu passar hennes smeknamn in bättre än någonsin -min Lilla Lena. Söta.
Det var jättetrevligt och vi bubblar ju som två jäkla akvariefiskar (som kan prata)
alltid när vi ses. Oftast går det så länge mellan varven och då när man ses har
man en hel del att prata om. Nu har hon ju dessutom varit borta ett tag.

Gick förbi Emma där hon och Hilda satt och mös. Snackade lite strunt innan
vi begav oss hemåt. Nu har jag precis tagit mig en dusch och tänkte lägga mig i
sängen. Sova? Kanske.. Men troligtvis inte ännu. Börjar klockan 10:00 imorgon,
så en liten stund till får jag vara vaken. Kanske ska kika på en film? Eller nåt'.

Sjukt att ett inlägg om en jävla måndag kan bli så långt, inte speciellt intressant
kanske, men det struntar jag i. Plus att jag inte ens är klar. Skulle jag skriva det
jag kände för just nu skulle det bli minst (och absolut minst) dubbelt så långt!
Men det kommer jag inte att göra, för det är ändå ingen som skulle orka läsa..
Någon som hängt med så här långt förresten?

Nej, det jag gick och klurade på när jag gick hem ensam efter att vi skiljts vid
parken (den som ligger vid min mormor) är så utelämnande, så skulle jag
skriva det skulle jag inte ha några som helst hemligheter kvar känns det som.
Och.. Det känns bara så vimsigt allting. Det känns sjukt bra just nu, det känns
som att jag vaknat upp och insett något, jag har bara inte riktigt insett vad det är
jag har insett. Konstigt va? Men kanske att jag kan må bra, jag får må bra.
Och det känns bra. Däremot har jag även insett att det är så jäkla trist att somna
och vakna ensam, när man påminns om hur jäkla mysigt det faktiskt är med
sällskap! Även om det inte är mer än så. Alltså.. Nä, faen vad jag skejtar runt nu,
det är som det är. Jag mår bra och jag känner mig för första gången på mycket,
mycket länge pigg. Orkar göra saker. En promenad liksom, hur länge sen var inte
det? Jäklar vad långt det blev! Får väl se om någon orkade med mig. Sov sött


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag läste allt! Gick mycket bra att hänga med =)

Kul att du mår bra ;)

2008-10-20 @ 23:43:17
URL: http://metrobloggen.se/melindas
Postat av: louise

jag orkade oxå:)

mycket o stå i eller hinner vi ses något? jag går juh hemma nu, o sniglar runt. saknar flickorna:) härliga bilder från tess partajande:D kramar

2008-10-21 @ 09:42:10
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Lenita

Haha nja, klockare blev vi ju faktiskt inte ;P Bara mer ångestfyllda kanske...!? jag iaf. :/

Nä på onsdag finns det ingen återvändo! ;D

Hehe jaa men det är okej att vi är det tycker jag.. men då måste vi också promenera! ;)

Ses på onsdag! Love L

2008-10-21 @ 10:20:16
URL: http://lenitaw.webblogg.se/
Postat av: patricia

en kille här i hässelby kallas också kg :P

2008-10-21 @ 15:07:45
URL: http://berglind.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback