Julisar

( 22:07 )

Hej hopp i blåbärsskogen..

Idag känner jag mig riktigt duktig eftersom jag handlat klart julklapparna!
Har en grejsimojs kvar att ordna, men annars är jag färdig. Känns urskönt.

Dessutom har jag beställt en liten julklapp till mig själv, ett par varma UGG:s.

Mer då? Jo, i skolan ett par timmar, lunch med Christine på bästa Vurma..

Sen tåget hem till Camilla där även Sara var. Vi skottade gången och sen kröp
vi in i värmen, slog oss ner i soffan och såg på "High School Musical". Jättemys!!
När vi skulle åka var vi tvugna att leta efter bilen för den var täckt av massa snö..
Men till slut hittade vi den -efter ett par drag med sopborsten. Och så fick jag
skjuts hem där det väntades middag. Efter middagen har jag mest suttit framför
datorn och stirrat. Beställt julisarna som sagt och letar för tillfället efter en nyårs-
klänning till mig själv. Har insett att jag nog måste sluta leta för att det ska funka.

Dags att hoppa in i en varm dusch strax, sen krypa ner under täcket och se film!

Om jag orkar (ts..) kommer det kanske lite bilder från gårdagens promis på Lida.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken färg valde du på skorna då?

2008-11-26 @ 17:13:11
URL: http://saralavelius.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback