Hundar

( 21:11 )

Hundar, hundar, hundar..

Mina dagar blir aldrig som jag tänkt att dom ska bli.
Så här tänkte jag att min dag skulle se ut: skola - byta kläningen - städa
på firman - hem och plugga - hämta mamma och sola - se film och sova tidigt.

Och så här blev det istället: skola - byta klänningen (än så länge bra) - hem och
ta det lugnt en halvtimme - hämtade bror och "låtsasbror" på Gullmarsplan -
handlade mat - åkte med Camilla till Tindras uppfödare och busade med hennes
syskon och mamma - hem och duscha - dags att plugga.

Hm, det blir aldrig som man tänkt sig va?! Inte så ofta i alla fall.

Saknar min Therése och önskar att hon (eller jag kanske?) bodde närmare ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback